Παστέλι: Ένα υγιεινό και θρεπτικό σνακ !!!

1165

Ένα από τα πιο υγιεινά σνακ που μπορεί να δοκιμάσει κανείς είναι το παστέλι. Το σουσάμι με το μέλι του δίνουν εκτός από γεύση, πολύτιμα θρεπτικά συστατικά και μεγάλη ενεργειακή αξία. Είναι γλύκισμα τονωτικό, πλούσιο σε βιταμίνη Ε, ασβέστιοφώσφοροκάλιομαγνήσιοσίδηρο. Το παστέλι έχει μεγάλη διάρκεια ζωής και κάτι που δεν γνωρίζαμε είναι ότι οι ρίζες του παστελιού ξεκινούν από την Ιλιάδα του Ομήρου, αναφορές σε αυτό υπάρχουν και στον Ηρόδοτο.

Η παρακάτω εύκολη συνταγή αποτελείται μόνο από τρία υλικά.

Υλικά

300 γρ. μέλι

300 γρ. σουσάμι

ξύσμα πορτοκαλιού (από μισό πορτοκάλι)

Εκτέλεση

Αρχικά πλένουμε το σουσάμι και το στραγγίζουμε στο αντίστοιχο σκεύος. Έπειτα αφού το απλώσουμε σε ένα ταψί το ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς για 30’ μέχρις ότου καβουρδιστεί.

Όσο περιμένουμε να ψηθεί το σουσάμι βάζουμε σε μια κατσαρόλα το μέλι και σε μέτρια φωτιά το αφήνουμε να πάρει μια βράση (αν έχετε θερμόμετρο κουζίνας αποσύρουμε όταν η θερμοκρασία φτάσει τους 130 βαθμού Κελσίου περίπου). Αφού γίνει αυτό το τραβάμε από τη φωτιά και το αφήνουμε 2-3’ πριν βάλουμε το ξύσμα πορτοκαλιού.

Στη συνέχεια προσθέτουμε το σουσάμι και ανακατεύουμε μέχρι να γίνει ομοιογενές το μίγμα και να μην κολλάει πια στον πάτο της κατσαρόλας. Πριν κρυώσει το απλώνουμε με σπάτουλα σε επιφάνεια με λαδόκολλα και όσο είναι ακόμη ζεστό το κόβουμε σε κομμάτια.

Διατηρούνται καλύτερα μακριά από την υγρασία.

Βρείτε αγνά υλικά ΕΔΩ