Γιάννης Ναϊτίδης : Κανένας ελεύθερος «κενός χώρος» δεν πρόκειται να κλείσει…

613
Κανένας ελεύθερος «κενός χώρος» δεν πρόκειται να κλείσει…
Για να γνωρίζουν οι συνδημότες μας, όλα ξεκίνησαν απο την καταγγελία της εταιρείας «SAFE PARK» ιδιοκτήτρια του πάρκινγκ που δραστηριοποιείται στον λιμένα Αλεξανδρουπολης.

✔️Το ΟΤ 298 να σας ενημερώσω ότι πρόκειται για χώρο ιδιοκτησίας του Δήμου Αλεξανδρούπολης (πρώην χώρος Ιχθυαγοράς).

Ο υφιστάμενος χώρος, χαρακτηρίζεται ως «κενό οικόπεδο» χωρίς περίφραξη και άλλες εγκαταστάσεις, δεν προκύπτει σε καμία περίπτωση ότι έχει εγκατασταθεί χρήση «γηπέδου στάθμευσης» ούτε έχουν ληφθεί οι σχετικές αδειοδοτήσεις (πχ πινακίδες είσοδος – έξοδος, απότμηση πεζοδρομίου, σήμανση πάρκινγκ, φύλαξη – περίφραξη κλπ).
Τονίζεται επίσης, ότι ο συγκεκριμένος χώρος ανήκει στην ιδιωτική περιουσία του Δήμου και δεν έχει ειδικό χαρακτηρισμό κοινωφελούς ή κοινοχρήστου χώρου (ΚΧ)
Τέλος να σας θυμίσω, ότι σύμφωνα με την υπ αριθμ 164/2016 ΑΔΣ (ΦΕΚ 25498) η οδός Διάκου έχει χαρακτηριστεί ως «πεζόδρομος», ενώ η οδός «Δικαστηρίου» έχει χαρακτηριστεί ως ήπιας κυκλοφορίας.
✔️Ως Δήμος προσπαθούμε καθημερινά να αναζητούμε λύσεις στο κυκλοφοριακό και στο πρόβλημα ελλείμματος ελεύθερων χώρων στάθμευσης, ενδεικτικά σας αναφέρω:
✔️ μέσω επεκτάσεων των γραμμών της δημοτικής συγκοινωνία,
✔️με την προμήθεια κοινόχρηστων ηλεκτρικών και συμβατικών ποδηλάτων,
✔️την τοποθέτηση αισθητήρων παρκαρίσματος περίπου 70 θέσεων αυτοκινήτων (σε πρώτη φάση πιλοτικά) στο κέντρο της πόλης,
✔️την αίτηση παραχώρησης χώρου στην νότια πλευρά του επιβατικού σταθμού του ΟΣΕ (100 περίπου θέσεων) δυστυχώς με πολύ μεγάλη και αδικαιολόγητη ολιγωρία του οργανισμού από το κέντρο των αποφάσεων, για την ολοκλήρωση της διαδικασίας,
✔️με την αύξηση χωρών Φ/Ε,
✔️ με την επέκταση των ποδηλατοδρόμων,
✔️με την αποκέντρωση των υπηρεσιών του δήμου από το κέντρο της πόλης, βλέπε ΚΕΠ – Δημοτολόγια – Ληξιαρχείο,
και αρκετές ακόμη παρεμβάσεις που #νοικοκυρεύουν την εικόνα της πόλης μας.
🛂 Το κυκλοφοριακό, ναι είναι ένα μείζον πρόβλημα της πόλης που απασχολεί ολου μας, είναι παράγοντας που δυσχεραίνει την ποιότητας ζωής και λειτουργεί ως τροχοπέδη για τον όποιο σχεδιασμό αναβάθμισης του αστικού ιστού και αναζωογόνησης της τοπικής μας αγοράς.