Οριστική λύση σε ένα χρόνιο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι της Αλεξανδρούπολης στην ανατολική είσοδο της πόλης, δίνει ο Δήμος Αλεξανδρούπολης, στο πλαίσιο του έργου: “Συντήρηση καταστρωμάτων και υποδομών Δημοτικών οδών Δήμου Αλεξανδρούπολης”.
Θα χρειαστεί περίπου 1,5 μήνας για την αποκατάσταση του καταστρώματος – Πώς θα κινούνται τα οχήματα
Εργασίες αποκατάστασης του καταστρώματος της ισόπεδης διάβασης του ΟΣΕ επί της οδού Λ. Δημοκρατίας στον Σκλαβενίτη, όπου έχουν πραγματοποιηθεί αρκετά ατυχήματα κυρίως με δικυκλιστές, θα ξεκινήσουν μεταξύ 6 και 7 Φεβρουαρίου και θα διαρκέσουν περίπου 1,5 μήνα. Οι παρεμβάσεις θα πραγματοποιηθούν στο πλαίσιο του έργου: “Συντήρηση καταστρωμάτων και υποδομών Δημοτικών οδών Δήμου Αλεξανδρούπολης”.
Η συντήρηση θα γίνει σε δύο φάσεις, στο μισό κάθε φορά πλάτος της διάβασης.
Στην πρώτη φάση θα αποκλειστεί το ρεύμα εξόδου προς Αεροδρόμιο & Τουρκία, στο ύψος της οδού Σουνίου, με παράκαμψη για τα κινούμενα οχήματα δεξιά στην οδό Σουνίου. Τα οχήματα στη συνέχεια, με την κατάλληλη σήμανση, θα στρίβουν αριστερά στην οδό Καραολή & Δημητρίου για να επανέλθουν μέσω αυτής, στη Λ. Δημοκρατίας, μετά τη ζώνη εκτέλεσης εργασιών. Τα οχήματα στο ρεύμα εισόδου, με την κατάλληλη σήμανση, θα κατευθύνονται αριστερά, πριν από τη ζώνη εκτέλεσης εργασιών, στην οδό Καραολή & Δημητρίου, απ’ όπου θα μπορούν, να επανέλθουν στη Λ. Δημοκρατίας, από μια από τις κάθετες σε αυτήν οδούς.
Στη δεύτερη φάση γίνεται μερικός αποκλεισμός της Λ. Δημοκρατίας και στα δύο ρεύματα εισόδου και εξόδου με μικρή εκτροπή αυτών (βλέπε σχέδιο, Διάβαση Λ. Δημοκρατίας, φάση 2). Παραμένει η κίνηση διπλής κατεύθυνσης στο σημείο με παράλληλη απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης. Ο σταδιακός περιορισμός του πλάτους του ρευμάτων γίνεται με την κατάλληλη σήμανση, ώστε το εναπομείναν πλάτος να είναι επαρκές για διπλή ροή κυκλοφορίας και την σταδιακή αποκατάστασή του μετά τη ζώνη εκτέλεσης εργασιών.
Σύμφωνα με τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο Γιάννη Ναϊτίδη, οι εργασίες συντήρησης της σιδηροδρομικής διάβασης περιλαμβάνουν αποξήλωση των παλαιών καταστρωμάτων (πλαστικές πλάκες) και σκυροδέτηση της καθαρισμένης επιφάνειας, εντός πλαισίου, σε όλο το μήκος εντός της γραμμής και εκατέρωθεν αυτής.
Σημείωση: Πρώτα θα ξεκινήσουν οι εργασίες της 2ης φάσης.
ΠΗΓΗ: Η ΓΝΩΜΗ
Άκρως επικίνδυνες οι σιδηροδρομικές γραμμές ανατολικά της Αλεξανδρούπολης
Στην περιοχή του «Σκλαβενίτη» οι δικυκλιστές παίζουν την ασφάλειά τους καθημερινά κορώνα-γράμματα
Ιδιαίτερα επικίνδυνες είναι οι σιδηροδρομικές γραμμές στο ύψος του «Σκλαβενίτη», στην ανατολική έξοδο της Αλεξανδρούπολης. Τα παράπονα ειδικά των δικυκλιστών είναι καθημερινά και εύλογα, αφού ο ελαστικός τάπητας που τοποθετήθηκε πριν χρόνια μπορεί να βελτίωσε αρχικά την κατάσταση, ωστόσο, πλέον, έχει υποστεί φθορές, όπως και το οδόστρωμα περιμετρικά αυτού, με αποτέλεσμα να σημειώνονται συχνά ατυχήματα.
Πρόκειται για ένα σημείο, το οποίο συγκεντρώνει πολύ συχνά μεγάλο κυκλοφοριακό φορτίο, γεγονός που καθιστά την πτώση ενός μοτοσικλετιστή ή ενός ποδηλάτη εν δυνάμει άκρως επικίνδυνη. Άλλωστε, όπως αναφέρουν αναγνώστες της «ΓΝΩΜΗΣ», που περνούν καθημερινή από την περιοχή, τέτοιου είδους ατυχήματα είναι σχεδόν καθημερινό φαινόμενο
Το πέρασμα του χρόνου και η πολύ συχνή χρήση του δρόμου έχουν δημιουργήσει ρωγμές και κενά, στα οποία, δεν μπορεί να πατήσει σταθερά η ρόδα, με αποτέλεσμα συχνά να ξεφεύγει από την πορεία της και να επέρχεται η πτώση. Έτσι, είναι επιτακτική η ανάγκη είτε για τοποθέτηση νέου ελαστικού τάπητα είτε για παρέμβαση που θα καταστήσει και πάλι ασφαλή τη διέλευση των δικύκλων.
Κ.Η.
ΠΗΓΗ: Η ΓΝΩΜΗ