Οι Μηχανοδηγοί ζητούν να δοθούν άμεσα στη δημοσιότητα τα πορίσματα ΟΣΕ, ΡΑΣ, Hellenic Train

831

Οι μηχανοδηγοί καλούν τον ΟΣΕ, την Hellenic Train και τη ΡΑΣ να δώσουν στη δημοσιότητα όλα τα πορίσματα που κατέχουν καθώς και τις επικοινωνίες μεταξύ των μηχανοδηγών και των σταθμαρχών. Όπως τονίζουν σε ανακοίνωση τους, οι αναφορές σε δήθεν «ουρλιαχτά» σε συνομιλίες σταθμαρχών – μηχανοδηγών από δημοσιεύματα στα ΜΜΕ μπορεί να αναφέρονται «σε συνομιλίες που κατέχει μόνο –όπως και στα Τέμπη- η Διοίκηση του ΟΣΕ»

Στην αντεπίθεση περνά το Σωματείο των μηχανοδηγών, καλώντας τον ΟΣΕ, τη Hellenic Train, τη ΡΑΣ να δώσουν στη δημοσιότητα όλα τα πορίσματα που κατέχουν για τις επικοινωνίες μεταξύ των μηχανοδηγών και των σταθμαρχών. «Η ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ του επιβατικού κοινού στον σιδηρόδρομο θα ανακτηθεί ΜΟΝΟ αν επικρατεί ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ και λέγονται ΑΛΗΘΕΙΕΣ» αναφέρει σε ανακοίνωση του το Σωματείο.

Παράλληλα αναφέρουν πως μετά την απόφαση Σταϊκούρα για σύσταση ειδικής ομάδας παρακολούθησης των ραδιοεπικοινωνιών μεταξύ του προσωπικού κίνησης (σταθμαρχών) και των μηχανοδηγών, που χαρακτηρίζει σωστή, επιβεβαιώνονται όσα είχαν καταγγείλει για τις επικοινωνίες».

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Το Σωματείο μας μετά τα τελευταία δημοσιεύματα- πολλά από αυτά βρίθουν ανακριβειών ενοχοποιώντας (όχι τυχαία) μηχανοδηγούς- καλεί τον ΟΣΕ, την Hellenic Train, την ΡΑΣ να δώσουν στην δημοσιότητα ΟΛΑ τα πορίσματα (ή στοιχεία) που κατέχουν για αυτά καθώς και τις επικοινωνίες μεταξύ των μηχανοδηγών και των σταθμαρχών.

Η ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ του επιβατικού κοινού στον σιδηρόδρομο θα ανακτηθεί ΜΟΝΟ αν επικρατεί ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ και λέγονται ΑΛΗΘΕΙΕΣ. H απόφαση του Υπουργού Μεταφορών κ. Σταικούρα για την την σύσταση – ειδικής ομάδας παρακολούθησης των ραδιοεπικοινωνιών μεταξύ του προσωπικού κίνησης (σταθμαρχών) και των Μηχανοδηγών ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ όσα καταγγείλαμε για τις επικοινωνίες και είναι σε ΣΩΣΤΗ κατεύθυνση.

ΚΑΜΙΑ εμπιστοσύνη όμως ΔΕΝ υπάρχει στον ΟΣΕ (που είναι και ελεγχόμενος ουσιαστικά), ιδιαίτερα μετά τις πρόσφατες διαρροές σε μέσα ενημέρωσης για ΔΗΘΕΝ «ουρλιαχτά» σε συνομιλίες σταθμαρχών – μηχανοδηγών. Εκτός αν τα Μέσα Ενημέρωσης ανακαλύπτουν ουρλιαχτά σε συνομιλίες που κατέχει μόνο – όπως και στα Τέμπη- η Διοίκηση του ΟΣΕ.

Κατά συνέπεια την παρακολούθηση των ραδιοεπικοινωνιών, όπως και την εξέταση των συμβάντων με την αντίστοιχη έκδοση πορισμάτων, οφείλει να αναλάβει ανεξάρτητος φορέας (που θα λαμβάνει όλες τις πληροφορίες από τους εμπλεκόμενους), όπως συμβαίνει σε όλη την Ευρώπη και ΟΧΙ ο ΟΣΕ, η Διοίκηση του οποίου είναι παντελώς αναξιόπιστη.