Τώρα: Βγήκε η απόφαση για την αδειοδότηση του Εθνικού

1222

Η επιτροπή αδειοδότησης της ΕΣΑΠ αφού έκανε το σχετικό έλεγχο, διαπίστωσε την τακτοποίηση των εκκρεμοτήτων και έτσι έδωσε άδεια στο τμήμα βόλεϊ του Εθνικού να συμμετάσχει στο νέο πρωτάθλημα.

Προηγούμενο άρθροΣίγουρα δεν είστε τυφλοί αν δεν βλέπετε τις διαβάσεις πεζών στην Αλεξανδρούπολη. Απλά δεν υπάρχουν!
Επόμενο άρθροΤο μέσο (inevros) υπάρχει και είναι δικό σας. Μας ακούνε δυνατά. Ελάτε να τους ξεκουφάνουμε!