Το “πολυβόλο” έφυγε από τη Δόξα Δόξας για άλλες περιπέτειες

1981

Παρελθόν από την ομάδα αποτελεί από σήμερα ο επιθετικός Ανδρέας Δραγούμης (πολυβόλο), καθώς παίρνει μεταγραφή στον Ατρόμητο Ασπρονερίου.

Οι φίλοι της Δόξας τον ευχαριστούν για την προσφορά του στην ομάδα και του εύχονται καλή συνέχεια, να είναι γερός ο Ανδρέας και αντίπαλοι μόνο στο γήπεδο!!!

Προηγούμενο άρθροΈβρος: Με αυτό το αυτοκίνητο έπαιξαν κλέφτες κι αστυνόμους οι διακινητές χθες βράδυ
Επόμενο άρθροΔιαγωνισμός μηχανοκίνητων ομάδων πεζικού από την Πλάτη μέχρι την Ξάνθη