Το αίτημα σας παραλήφθηκε και θα επεξεργαστεί από την υπηρεσία μας…

371
Κείμενο του Νίκου Σφαρμά
Να μην τύχει σε άνθρωπο, είτε ιδιώτη, είτε επαγγελματία φοροτεχνικό να χρειαστεί να έχει επίλυση κάποιου φορολογικού προβλήματος στα καινούργια υπερσυγκεντρωμένα ΚΕΦΟΔΕ που δημιουργήθηκαν από το καλοκαίρι.
Αν δεν είναι τελείως απλό το θέμα, κινδυνεύει να του γίνει εφιάλτης.

Δεν πρόκειται για ψηφιοποίηση του συστήματος όπως το διαφήμισε η ΑΑΔΕ αλλά για ηλεκτρονικό τρόπο επικοινωνίας με την υπηρεσία.

Δεν μπορείς πια να μπεις στο χώρο που στεγάζονται, δεν μπορείς να μιλήσεις είτε πρόσωπο με πρόσωπο, είτε τηλεφωνικά με κάποιον υπάλληλο.
Καταθέτεις ηλεκτρονικά το αίτημά σου και παίρνεις απάντηση: «Το αίτημά σας παραλήφθηκε και θα επεξεργαστεί από την υπηρεσία μας». Και περνάνε οι μέρες και περνάνε οι βδομάδες και συχνά περνάνε και μήνες και είτε είσαι τυχερός και το αίτημά σου αντιμετωπίζεται, είτε όμως τις περισσότερες φορές δεν παίρνεις απάντηση, ή παίρνεις μια απάντηση που δεν λύνει το θέμα σου.
Λογική κατάληξη, αφού 1000 υπάλληλοι όλοι και όλοι, πρέπει να επεξεργαστούν τις δεκάδες χιλιάδες υποθέσεων.
Αναγκαστικά λοιπόν πας στο κτήριο του ΚΕΦΟΔΕ όπου οι ουρές είναι τεράστιες χωρίς να μπαίνουν όλοι μέσα, ή προσπαθείς μάταια να πάρεις τηλέφωνο αφού μετά από 2 ώρες αναμονής απλά πέφτει η γραμμή.
Η τελευταία σου ελπίδα είναι να να αφήσεις τον αριθμό του αιτήματος και να αιτιολογήσεις το επείγον του θέματος, μήπως και ο υπάλληλος που έχει αναλάβει την υπόθεση καταφέρει να το επεξεργαστεί πριν από τα άλλα επείγοντα αιτήματα.
Κάθε υπάλληλος έχει χρεωθεί πάνω από 1000 αιτήματα και εκκρεμούν τουλάχιστον 100.000.

Πολλοί από τους αιτούντες που δεν λύνεται το θέμα τους, χάνουν προθεσμίες για άλλα κρίσιμα θέματά τους.

Ελλάδα 2.0

Προηγούμενο άρθροΕγκρίθηκε το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας του Δήμου Αλεξανδρούπολης
Επόμενο άρθροΛευτέρης Χαμαλίδης: Ανασυγκρότηση του νομού Έβρου. Ένα όνειρο που έσβησε…