Συνελήφθησαν 2 ημεδαποί για κλοπή μεταλλικών αντικειμένων του ΟΣΕ

1404

Συνελήφθησαν την 15-12-2016, το πρωί, στο Διδυμότειχο, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Διδυμοτείχου της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ορεστιάδας, δύο (2) ημεδαποί, ηλικίας 31 και 26 ετών, σε βάρος των οποίων σχηματίσθηκε δικογραφία για κλοπή.

 

Ειδικότερα, οι αστυνομικοί εντόπισαν τους δύο (2) δράστες, να επιβαίνουν σε  Ι.Χ.Φ. αυτοκίνητο και να μεταφέρουν με αυτό δεκαέξι (16) σιδεροστρωτήρες και τρεις (03) σιδεροτροχιές  του ΟΣΕ, τους οποίους όπως προέκυψε, είχαν αφαιρέσει λίγη ώρα νωρίτερα από χώρο εναπόθεσης πλησίον του σιδηροδρομικού δικτύου στην ευρύτερη περιοχή του Διδυμοτείχου.

Τα παραπάνω αντικείμενα κατασχέθηκαν και αποδόθηκαν σε αρμόδιο υπάλληλο του ΟΣΕ.

Κατασχέθηκε επίσης ένα (1) Ι.Χ.Φ. αυτοκίνητο.

Σημειώνεται ότι και οι δύο δράστες έχουν απασχολήσει κατά το παρελθόν τις αστυνομικές αρχές για κλοπές.

 Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Ορεστιάδας, ενώ την προανάκριση ενήργησε το Τμήμα Ασφάλειας Διδυμοτείχου.

Προηγούμενο άρθροΗ μνήμη της αρχιτεκτονικής
Επόμενο άρθροΕντατικοποιούνται τα μέτρα ασφάλειας και αστυνόμευσης σε όλη τη χώρα για την εορταστική περίοδο