Ορεστιάδα: Συνελήφθησαν τρεις νεαροί που προκαλούσαν ζημιές σε αυτοκίνητα

1530

Συνελήφθησαν την 10-7-2018 τις πρώτες πρωινές ώρες, στην Ορεστιάδα, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Ορεστιάδας, τρεις (3) ημεδαποί, ηλικίας 20, 19 και 18 ετών, διότι κινούμενοι πεζοί στην πόλη της Ορεστιάδας, προκάλεσαν φθορές σε έξι (6) σταθμευμένα οχήματα, πλην όμως έγιναν αντιληπτοί από πολίτη και ακολούθως εντοπίστηκαν από ειδοποιηθέντες  αστυνομικούς.

Προηγούμενο άρθροΑΕΔ ώρα μηδέν: Κινδυνεύει με διάλυση η ιστορική ομάδα του Διδυμοτείχου
Επόμενο άρθροΣυνελήφθησαν δύο άτομα για ληστεία στις Φέρες