Ορεστιάδα: Το inevros βρέθηκε στην 3η έκθεση αυτοκινήτων και μοτοσικλέτας

1731

Η 3η έκθεση αυτοκινήτων και μοτοσικλέτας διεξάγεται αυτές τις μέρες στην Ορεστιάδα.

Οι μάρκες πολλές, τα μοντέλα περισσότερα και όποιος βρεθεί αυτές τις μέρες στην πόλη σίγουρα αξίζει τον κόπο να περάσει μια βόλτα και από την έκθεση.

Εμείς σας δίνουμε μια μικρή γεύση, από τη βόλτα που κάναμε !!!

Προηγούμενο άρθροΓια την διαχείριση των υδάτων στον Έβρο και την συμφωνία για το χρέος μίλησε ο Γ. Καΐσας
Επόμενο άρθροΚαθολικοί από Θεσσαλονίκη, Ξάνθη και Αλεξανδρούπολη στην Καβάλα