Η Ένωση Γονέων Μαθητών Δήμου Αλεξανδρούπολης συμμετείχε στην μεγαλειώδη κινητοποίηση των χιλιάδων συμπολιτών μας, σωματείων, συλλόγων και φορέων της πόλης μας στις 26 Iανουαρίου που έδειξαν τη μηδενική ανοχή τους απέναντι στη συγκάλυψη του εγκλήματος των Τεμπών. Απαιτήσαμε και απαιτούμε να αποδοθούν όλες οι ευθύνες, πολιτικές και ποινικές.
Οι ζωές των παιδιών μας, οι ανάγκες τους, το “οξυγόνο” τους δεν μπορεί να θεωρείται “κόστος”!
Στηρίζουμε τους μαθητές που, μέσα από τα 15μελή τους συμβούλια, παίρνουν αποφάσεις συμμετοχής στην αυριανή πανελλαδική ημέρα δράσης για τα Τέμπη, και καλούμε τους Συλλόγους Γονέων να στηρίξουν και να συμμετέχουν μαζί με τα παιδιά τους, αύριο Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου στις 13.00 έξω από το Δημαρχείο, στη μαθητική-φοιτητική πορεία.
Για πληροφορίες τα μέλη του ΔΣ της Ένωσης
Σίσκου Άννα Μαρία 6977743907
Βλισίδου Εύα 6973311876













