Έβρος – Λαγός: Το νέο κέντρο νεοσυλλέκτων επισκέφθηκε ο Αρχηγός ΓΕΣ και καλωσόρισε τους οπλίτες

8428

Στην έδρα της 30ης Μηχανοκίνητης Ταξιαρχίας Πεζικού στο Λαγό, ξεκίνησε να λειτουργεί το  Σημείο Υποδοχής Οπλιτών Θητείας (ΣΥΠΟ), και ο Αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Στρατού, Αντιστράτηγος Αλκιβιάδης Στεφανής δεν έχασε την ευκαιρία να το επισκεφθεί

Αφού πέρασε απ΄όλους τους χώρους, διαπίστωσε τον υποδειγματικό τρόπο λειτουργίας και την ομαλή εκτέλεση της διαδικασίας κατάταξης. Στη συνέχεια, χαιρέτησε και καλωσόρισε τους νεοσύλλεκτους Οπλίτες.

Προηγούμενο άρθροΈφτασαν οι πρώτοι πελαργοί στο πάρκο του Πόρου
Επόμενο άρθροΟι 7 Εβρίτες και οι υπόλοιποι 18 παίκτες της Εθνικής Παίδων που δηλώθηκαν για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα της Τσεχίας