Μιχαηλίδης: Αποτυχία μετεγκατάστασης του ΚΤΕΛ στην εννεαετή θητεία του κ. Λαμπάκη

    154

    Παρά τις συνεχείς δημόσιες διαβεβαιώσεις του κ. Λαμπάκη από το 2015, για την άμεση μεταφορά του ΚΤΕΛ και την μετεγκατάστασή του σε νέο χώρο, ένα χρονίζων ζήτημα για την Αλεξανδρούπολη παραμένει δυστυχώς σε εκκρεμότητα.

    Το θέμα δυστυχώς έχει αποσιωπηθεί από πλευράς του κ. Δημάρχου σε αυτή την προεκλογική περίοδο, αντιλαμβανόμενος και το μέγεθος της ανεκπλήρωτης υπόσχεσής του.

    Θυμίζουμε πως η δημοτική παράταξη της «ΑΝΑΣΑ», ήταν η μοναδική που είχε εκφράσει δημόσια τις αντιρρήσεις που είχε από το 2015, για την προτροπή και την μεθόδευση του κ. Λαμπάκη να γίνει η μετεγκατάσταση του ΚΤΕΛ στον μισθωμένο χώρο της ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε. παραπλεύρως του Γαλλικού Σταθμού.

    Εφικτή και ρεαλιστική είναι η πρόταση που έχει να κάνει με την δημιουργία ενός συγκοινωνιακού κέντρου, που θα συνδυάζει και θα συνδέει τους τερματικούς σταθμούς όλων των μέσων μεταφοράς που διαθέτει η Αλεξανδρούπολη.

    Ο χώρος αυτός προσδιορίζεται επακριβώς στην γη που θα αποκτηθεί από τον δήμο με την πολεοδόμηση του χώρου των αποθηκών της ΚΥΔΕΠ, κάτι που αποτελεί ρητή δέσμευση της ΑΝΑΣΑ και πρώτη της προτεραιότητα ως αυριανή διοίκηση.

    Η ευρύτερη αυτή περιοχή προσφέρει ένα μοναδικό πλεονέκτημα, δίνοντας ταυτόχρονα λύσεις σε τρία μεγάλα χρόνια ζητήματα:

    1. Μπορεί να χωροθετηθεί οριστικά η λαϊκή αγορά σε μια μόνιμη θέση η οποία δεν θα δημιουργεί προβλήματα στο κυκλοφοριακό της πόλης και θα εξυπηρετεί δημότες, εμπόρους και παραγωγούς.
    2. Δίνει την δυνατότητα δημιουργίας μιας κλειστής δημοτικής αγοράς παραπλεύρως της ιχθυόσκαλας, που θα περιλαμβάνει λαχαναγορά, κρεαταγορά και ιχθυαγορά.
    3. Δίνει λύση στο πρόβλημα της χωροθέτησης του ΚΤΕΛ, σε σημείο που είναι επιτρεπτό από το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο (ΓΠΣ), χωρίς να δημιουργεί άλλα γραφειοκρατικά προβλήματα, ακριβώς στο μέρος όπου σχεδιάζεται να καταλήγει ο μεγάλος Περιφερειακός. Ο συνδυασμός όλων αυτών με την μεταφορά στην περιοχή και των αστικών λεωφορείων, με απευθείας σύνδεση με το αεροδρόμιο και τον επιβατικό σταθμό του ΟΣΕ, αποτελεί την πλέον ιδανική λύση, την οποία αρνείται εδώ και χρόνια η παρούσα δημοτική αρχή.

    Παύλος Α. Μιχαηλίδης

    Υποψήφιος δήμαρχος –

    Επικεφαλής της δημοτικής παράταξης

    «ΑΝΑΣΑ»