Αλεξανδρούπολη: Υπογραφή σύμβασης έργου «Επέκταση ποδηλατοδρόμου και διαμόρφωση υπαίθριου χώρου στάθμευσης»

1095

Την Τρίτη 21 Αυγούστου 2018 στις 12.30 μ.μ. στο γραφείο Δημάρχου (Δημαρχείο, 1ος όροφος) θα υπογραφεί η σύμβαση του έργου «Επέκταση ποδηλατοδρόμου και διαμόρφωση υπαίθριου χώρου στάθμευσης», αρχικού προϋπολογισμού  1.200.000 ευρώ.

Προηγούμενο άρθροΣύλληψη 49χρονου στους Κήπους με Ερυθρά Αγγελία Διεθνών Αναζητήσεων της Interpol
Επόμενο άρθροΠότε αναμένεται να πληρωθεί η φετινή επιδότηση σιτηρών στους αγρότες