Τα πιο κοινά λάθη στο γυμναστήριο

969

Η απόφαση για να ξεκινήσει κανείς το γυμναστήριο είναι κομβικής σημασίας. Σημαίνει ότι αναγνωρίζουμε την ανάγκη για βελτίωση της φυσικής μας κατάστασης, και της συνολικής μας ενδυνάμωσης.

Πάνω στον ενθουσιασμό μας, όμως, για το ξεκίνημα της νέας μας, ισορροπημένης ζωής, είναι πολύ πιθανό να κάνουμε κάποια λάθη, που μόνο σε εμάς θα έχουν αντίκτυπο. Πάμε να δούμε τα βασικότερα, που ισχύουν και για τη γυμναστική στο σπίτι.

  1. Αγοράζετε ακριβά ρούχα γυμναστικής

Ξέρουμε τη δικαιολογία. Αγοράζοντας ακριβά παπούτσια και κολάν νιώθετε ότι έχετε επενδύσει ήδη αρκετά, κι έτσι θα εξακολουθείτε να γυμνάζεστε για αρκετό διάστημα. Γνωρίζετε, όμως, βαθιά μέσα σας, ότι αυτό δεν αρκεί για να επισκέπτεστε σε σταθερή συχνότητα το γυμναστήριο. Δείτε, για παράδειγμα, πόσοι «εξαργυρώνουν» στην πραγματικότητα τις ετήσιες συνδρομές στα γυμναστήρια. Διαλέξτε, λοιπόν, τα ρούχα της άσκησής σας βάσει της άνεσης που έχετε με αυτά, και όχι των χρημάτων που έχετε σκοπό να ξοδέψετε.

  1. Περιμένετε να δείτε αποτελέσματα σε λίγες μέρες

Έχετε ανέβει στο ελλειπτικό και πιστεύετε ότι  μέσα σε μία εβδομάδα θα έχετε χτίσει κορμί. Είναι αλήθεια ότι τα ελλειπτικά https://www.kinissis.eu/organa-gymnastikis/organa-cardio/elleiptika-michanimata μηχανήματα εξολοθρεύουν θερμίδες και βάρος, όμως, μην περιμένετε τόσο άμεσα αποτελέσματα. Χρειάζεται συνεχής προσπάθεια και πίστη σε ένα καθημερινό πρόγραμμα γυμναστικής για να δείτε όλα τα οφέλη που μπορείτε να αποκομίσετε. Η μη ρεαλιστική προσδοκία, μάλιστα, για άμεση κι εμφανή αλλαγή πάνω σας, μειώνει σταδιακά τον ενθουσιασμό σας, γεγονός που μειώνει και την προσπάθειά σας εν τέλει.

  1. Δεν έχετε ποικιλία ασκήσεων

Οι διάδρομοι γυμναστικής https://www.kinissis.eu/organa-gymnastikis/organa-cardio/diadromoi-gymnastikis-diadromoi-treximatos είναι πολύ χρήσιμοι ωστόσο το να τρέχετε στον διάδρομο στην ίδια ταχύτητα για όσο αντέξετε, θα διαπιστώσετε σύντομα πως δεν σας προσφέρει τα αποτελέσματα που επιδιώκατε. Αντίθετα, το να έχετε ένα λεπτό τρεξίματος και πέντε λεπτά βαδίσματος, για παράδειγμα, θα δώσει έναν ρυθμό στο σώμα σας που θα του επιτρέψει να έχει μεγαλύτερη αντοχή, για περισσότερη ώρα.

  1. Αγνοείτε την προθέρμανση

Η προθέρμανση δεν είναι μια περιττή διαδικασία που σας «τρώει» χρόνο από τη ζωή σας. Προετοιμάζει το σώμα σας για πιο απαιτητικές ασκήσεις που θα έχετε σκοπό να ολοκληρώσετε μέσα στο πρόγραμμά σας. Αν αποφύγετε την αναγκαία προθέρμανση, είναι πιο εύκολο να τραυματιστείτε σαν πρωτάρηδες – και δεν θέλετε να φαίνεστε για πρωτάρηδες.

  1. Λιμοκτονείτε

Και αυτό είναι άλλη μία ψευδαίσθηση των πρωτάρηδων. Το να τα δίνετε όλα στη γυμναστική και να μη φροντίζετε για τη σωστή σας διατροφή ισοδυναμεί με εξάντληση, μειωμένη ενέργεια και φυσικά, μειωμένη απόδοση στις ασκήσεις σας.

Καμία υπερβολή δεν θα σας βοηθήσει στο να αποκτήσετε τη φυσική κατάσταση που επιθυμείτε. Χρειάζεστε μόνο συνέπεια και διάθεση για να καταφέρετε να εντάξετε ομαλά τη νέα σας συνήθεια στην καθημερινότητά σας.