Με ποιους τρόπους η Τρ. Πειραιώς στηρίζει επιχειρήσεις και ιδιώτες το 2019

152

Στη στρατηγική της Τράπεζας για τη στήριξη των επιχειρήσεων και των ιδιωτών αναφέρεται σε συνέντευξη του ο κ. Γιώργος Γεωργόπουλος, ο Γενικός Διευθυντής στην Τράπεζα Πειραιώς, ο οποίος πρόσφατα ανέλαβε την ευθύνη του Δικτύου  Βορείου Ελλάδος. Επίσης, ο κ. Γεωργόπουλος επισημαίνει τις οικονομικές δυνατότητες που υπάρχουν στο Βορειοελλαδικό τόξο.   

 

Κύριε Γεωργόπουλε, με ποιο τρόπο η Τρ. Πειραιώς στηρίζει τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις; 

 

Η Τράπεζα Πειραιώς είναι σε θέση να πρωτοστατήσει στην αυξανόμενη ζήτηση δανείων μικρών και μεγάλων επιχειρήσεων. Και θέλουμε και μπορούμε. Για το 2019 στόχος είναι η χορήγηση νέων χρηματοδοτήσεων ύψους 4 δισ. ευρώ, κάτι που επιβεβαιώνεται από τα στοιχεία των πρώτων μηνών του έτους. Στην επανεκκίνηση αυτής της πιστωτικής επέκτασης η Τράπεζα Πειραιώς θα χορηγεί το ένα στα τρία νέα δάνεια της αγοράς.  

Υπάρχει αύξηση ζήτησης και στα δάνεια ιδιωτών;

 

Το τελευταίο διάστημα παρατηρούμε αύξηση στις αγορές και πωλήσεις κατοικιών, ενώ αρκετοί ιδιοκτήτες αποφασίζουν να προσφέρουν ένα ακίνητό τους για βραχυχρόνιες μισθώσεις. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση των τιμών των ενοικίων. Πληθαίνουν πλέον οι πελάτες μας που σκέφτονται την προοπτική ενός στεγαστικού δανείου για επισκευή ή αγορά κατοικίας, είτε για δική τους χρήση, είτε για ενοικίαση. Όσο για την καταναλωτική πίστη, σήμερα, περισσότερο από ποτέ, οι καταναλωτές μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα καταναλωτικά τους δάνεια ως μέσο για να καλύψουν τις ανάγκες τους, αντί να ξοδέψουν τις αποταμιεύσεις τους. Στο πλαίσιο αυτό, η Τράπεζα Πειραιώς εφαρμόζει πλήρως αυτοματοποιημένες διαδικασίες χορήγησης καταναλωτικών δανείων και μικρών επιχειρηματικών δανείων μέσω του δικτύου των καταστημάτων της.

 

Τι σημαίνει η προσωποποιημένη τιμολόγηση δανείων; 

 

Η Τράπεζα Πειραιώς αναγνωρίζει ότι κάθε πελάτης είναι διαφορετικός και υιοθετεί ένα νέο μοντέλο τιμολόγησης, λαμβάνοντας υπόψη παραμέτρους της πιστωτικής του συμπεριφοράς, καθώς και παράγοντες διαμόρφωσης του κόστους. Ως αποτέλεσμα, ο νέος τρόπος τιμολόγησης των στεγαστικών και των καταναλωτικών δανείων είναι απόλυτα προσωποποιημένος, ενώ παράλληλα δίνει στον πελάτη την δυνατότητα να διαμορφώσει το επιτόκιο δανεισμού και κατ’ επέκταση το ποσό της δόσης που θα πληρώνει.

Με ποιους τρόπους η Τρ. Πειραιώς θα στηρίξει την αποταμίευση; 

 

Η αποταμίευση είναι μια πράξη που απαιτεί συνέπεια και πειθαρχία. Χρειάζεται να γνωρίζουμε τι ξοδεύουμε και που, και να κάνουμε μικρές αλλαγές στην καθημερινότητά μας. H Τράπεζα Πειραιώς αναγνώρισε αυτή την ανάγκη και προσφέρει μέσα από τη νέα winbank, για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά, τη δυνατότητα να γνωρίζουν οι πελάτες κάθε στιγμή τι ξοδεύουν και που το ξοδεύουν, αλλά και να βάζουν μηνιαίους στόχους δαπανών που δεν θα ήθελαν να ξεπεράσουν. 

Επιπλέον, στηρίζουμε την αποταμίευση μέσα από σύγχρονα προϊόντα που είναι κατάλληλα για κάθε προφίλ αποταμιευτή. 

 

Κύριε Γεωργόπουλε, πρόσφατα αναλάβατε επικεφαλής του δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς στη Βόρεια Ελλάδα. Πώς ανταποκρίνεται η Τράπεζα στις ιδιαίτερες ανάγκες της; 

 

Πρόκειται για περιοχή με ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Κατ’ αρχήν είναι έκδηλη η έντονη διάθεση για καινοτομία και επιχειρηματικότητα. Επίσης, οι άνθρωποι είναι ανοιχτοί σε νέες ιδέες αυτοματοποίησης στην εξυπηρέτηση, όμως ταυτόχρονα απαιτούν γερά θεμελιωμένες σχέσεις εμπιστοσύνης. Θεωρώ ότι η Τράπεζά μας και κυρίως οι συνεργάτες στην πρώτη γραμμή, στα καταστήματα, έχουν κατορθώσει με συνέπεια όλα αυτά τα χρόνια, να ανταποκριθούν με επιτυχία στην αποστολή τους, προς όφελος της περιοχής.