Θα συνεχιστεί η ταλαιπωρία των Εβριτών με τις αποζημιώσεις για αγορά γυαλιών οράσεως

1111

Διαβάστε την επιστολή που έστειλε ο Ιατρικός Σύλλογος Έβρου στον Αντιπρόεδρο ΕΟΠΥΥ κ. Παναγιώτη Γεωργακόπουλο και θα καταλάβετε γιατί ταλαιπωρούνται οι ασφαλισμένοι

Κύριε Αντιπρόεδρε, Με μεγάλη καθυστέρηση πήραμε απάντηση στο από 2-11-2018 έγγραφό μας, και το οποίο είχε σχέση με την αποζημίωση των ασφαλισμένων για αγορά γυαλιών οράσεως.

Η απάντησή σας συνοδεύτηκε από συνημμένη μία ανακοίνωση του ΕΟΠΥΥ χωρίς ημερομηνία(!!) η οποία αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του ΕΟΠΥΥ στις 28-11- 2018. Επί της ουσίας, αρχικά στην απάντησή σας, επισημαίνουμε τα εξής:

«Το ότι δεν δέχονται οι οπτικοί την συναλλαγματική, είναι πρόβλημα των οπτικών»

Κύριε Αντιπρόεδρε, μάλλον σας παραπληροφορούν. Το πρόβλημα το υφίστανται οι ασφαλισμένοι και αυτοί ταλαιπωρούνται από την τακτική του ΕΟΠΥΥ από 1-10-2018, καθώς αλλάξατε τη διαδικασία χωρίς να έχει πιο πριν εξασφαλισθεί ότι υπάρχει επάρκεια συμβεβλημένων οπτικών.

Αναφέρετε ότι οι οπτικοί δεν εφαρμόζουν τη Νομοθεσία. Θα θέλαμε να μας πείτε ποια ακριβώς νομοθεσία (ΦΕΚ, άρθρο) ή τυχόν υπογραφείσα σύμβαση παραβιάζεται. Αν όντως συμβαίνει αυτό, παρακαλούμε να έχουμε τα στοιχεία που το τεκμηριώνουν, αλλά και αυτονόητο είναι ότι πρέπει να κινηθείτε πειθαρχικά ή νομικά.

Αναφέρεστε επίσης στο απαντητικό σας έγγραφο (47301/28-11-2018) ότι έχετε ενημερώσει τις ΠΕΔΙ-ΕΟΠΥΥ, να δέχονται τα παραστατικά των ασθενών και τα voucher και θα τα εκκαθαρίσετε εν ευθέτω χρόνο και σύμφωνα με τις νομοθετημένες διαδικασίες.

Αυτό το «εν ευθέτω χρόνο» μπορείτε να το αποσαφηνίσετε; Πότε το προσδιορίζετε;

Μήπως επίσης μπορείτε να μας κοινοποιήσετε το έγγραφό σας προς τις ΠΕΔΙ- ΕΟΠΥΥ για να δούμε επακριβώς τις οδηγίες που τους δώσατε;

Μήπως τους δώσατε εντολή να παραλαμβάνουν τα δικαιολογητικά, αλλά να μην τα διεκπεραιώνουν; Αν συμβαίνει αυτό, οι ασφαλισμένοι θα πρέπει να το γνωρίζουν. Εδώ θέλουμε μία ευθεία απάντηση.

Όσον αφορά την ανακοίνωση που αναρτήθηκε στον ΕΟΠΥΥ 28-11-2018, πρώτη φορά βλέπουμε ανακοίνωση, η οποία δεν έχει ημερομηνία (!!), αλλά και τα άλλα στοιχεία που συνήθως αναγράφονται.

Επί της ουσίας, αναφέρετε στην ανακοίνωση ότι οι ηλεκτρονικές γνωματεύσεις Οκτωβρίου – Νοεμβρίου, θα έχουν ισχύ 3 μήνες, «προκειμένου να έχουν οι ασφαλισμένοι ικανό διάστημα να βρουν κατάστημα οπτικών που θα δέχεται την αποζημίωση με την βεβαίωση πληρωμής».

Δηλαδή τι προτείνετε να κάνουν οι ασφαλισμένοι και τους δίνετε αυτό το χρονικό περιθώριο; Να πηγαίνουν αυτοπροσώπως από πόλη σε πόλη μήπως και συναντήσουν συμβεβλημένο κατάστημα οπτικών;

Αφού όλοι οι συμβεβλημένοι πάροχοι αναρτώνται στην ιστοσελίδα του ΕΟΠΥΥ και αυτή τη στιγμή ελάχιστοι υπάρχουν σε όλη τη χώρα. Αν όμως γνωρίζετε ότι υπάρχουν, αναρτήστε τους στην ιστοσελίδα σας και η ανεύρεσή τους θα γίνεται άμεσα από τους ασφαλισμένους.

Τέλος, παρακαλείτε τους ασφαλισμένους να στηρίξουν ενεργά τη νέα διαδικασία. Μήπως μπορείτε να μας πείτε πώς μπορούν να την στηρίξουν;

Θα θέλαμε ξεκάθαρες απαντήσεις στα σαφή ερωτήματα που θέσαμε και αναμένουμε αυτή τη φορά την άμεση πρωτοκόλληση του εγγράφου μας.

Με τιμή Για το Δ.Σ του Ι.Σ.Ε.

        Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                   Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΠΑΠΑΝΔΡΟΥΔΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ                       ΝΑΛΜΠΑΝΤΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ