Τυχαίο; Στην ίδια εταιρεία και φέτος η καμπάνια της Γιορτής Κρασιού Αλεξανδρούπολης

2636

Ένα από τα μεγαλύτερα πολιτιστικά γεγονότα της χρονιάς που λαμβάνει χώρα στα κοινωνικά δρώμενα της πόλης είναι η Γιορτή Κρασιού.

Αυτό που ίσως δεν γνωρίζετε είναι κάτι που παρατηρήσαμε και μας έκανε ιδιαίτερη εντύπωση. Όλως περιέργως η διαφημιστική καμπάνια του Δήμου για την εκδήλωση ανατίθεται κάθε χρόνο στην ίδια διαφημιστική εταιρεία, την N&N.

Αυτό το γεγονός μας γέννησε την απορία να το ψάξουμε λιγάκι. Τι γίνεται λοιπόν. Το ποσό που διαθέτει ο Δήμος και η ΤΙΕΔΑ για την εξ’ ολοκλήρου διαφημιστική κάλυψη του γεγονότος ανέρχεται στα 20.000 ευρώ και είναι το ποσό μέχρι του οποίου οι Δήμοι δεν υποχρεούνται να προκηρύξουν κανενός είδους διαγωνισμό. Μπορούν δηλαδή να διαθέσουν το ποσό με απ’ ευθείας ανάθεση στον οποιοδήποτε κρίνουν αυτοί, ως τον ποιο κατάλληλο να εκτελέσει ένα έργο ή υπηρεσία.

Μέχρι εδώ καλά. Πως γίνεται όμως και με ποια κριτήρια επιλέγεται κάθε χρόνο η ίδια εταιρεία να καλύψει το γεγονός; Πως κοστολογείται με αυτό το ποσό η καμπάνια; Μήπως μπορεί να καλυφθεί η εκδήλωση με μικρότερο κόστος, ώστε να εξοικονομήσει χρήματα ο Δήμος και η ΤΙΕΔΑ;

Αυτά είναι κάποια ερωτήματα που μας γεννήθηκαν και είπαμε να το ψάξουμε. Ο κ. Τριαντάφυλλος Αρβανιτίδης με τον οποίο ήρθε σε επαφή άνθρωπος μας, ανέφερε μόνο το παραπάνω. Δηλαδή ότι μέχρι το άνωθεν ποσό, ο Δήμαρχος και το Δ.Σ του Δήμου αποφάσισε να γίνει απ’ ευθείας ανάθεση της καμπάνιας.

Δεν ισχυριζόμαστε ότι κάτι πονηρό συμβαίνει αλλά δεν θα ήταν δικαιότερο να μπουν στη διαδικασία διεκδίκησης της καμπάνιας και άλλες εταιρείες με τη μορφή ανοιχτού διαγωνισμού ας πούμε; Μήπως θα ήταν πιο συμφέρον οικονομικά και ποιοτικά και για τον ίδιο το Δήμο και το ΤΙΕΔΑ;

Εμείς καλοπροαίρετοι όπως είμαστε, δεν σκεφτόμαστε πως υπάρχει κανένας άλλος …. λόγος ώστε να πραγματοποιηθεί διαφορετικά η ανάθεση του έργου. Κάπου εδώ απλά θα θυμηθούμε το ρητό για τη γυναίκα του Καίσαρα…

Υπάρχει και ένα γεγονός ακόμη που ίσως αξίζει να αναφέρουμε. Στα πλαίσια αυτής της συνεργασίας του Δήμου με την εν λόγω εταιρεία ο Δήμος εισέπραξε ή δανείστηκε ή όπως μας το ανέφερε επακριβώς ο κ. Αρβανιτίδης, έλαβε ως εξυπηρέτηση, 9.000 ευρώ, ως προκαταβολή για να κλείσουν τα μεγάλα ονόματα των τραγουδιστών που θα συμμετάσχουν στη Γιορτή Κρασιού. Αγαστή συνεργασία θα προσθέσουμε….

Ας ελπίσουμε ότι θα μας διαφωτίσουν περισσότερο οι υπεύθυνοι όσον αφορά τα παραπάνω γεγονότα. Το inevros ως αντικειμενικό μέσο, θα είναι κοντά στα γεγονότα και στις περιπτώσεις που χρειάζεται λίγο φως περισσότερο, ώστε να αισθάνεται σίγουρος και ασφαλής ο πολίτης για την κοινωνία που ζει.