Ορεστιάδα: Δύο Εβρίτες πήδηξαν στο Βόσμπορο για να πιάσουν το Σταυρό (φώτο)

1935
Δύο Ορεστιαδίτες βρέθηκαν στην Πόλη και πήδηξαν στα παγωμένα νερά. Ο Δημήτρης Παναγιωτούδης και ο Άγγελος Βοσκανίδης βρίσκονται κάθε χρόνο στην Κωνσταντινούπολη και βουτάνε στο Βόσπορο.. Και του χρόνου παιδιά..

Ορεστιάδα: Δύο Εβρίτες πήδηξαν στο Βόσμπορο για να πιάσουν το Σταυρό (φώτο)

Ορεστιάδα: Δύο Εβρίτες πήδηξαν στο Βόσμπορο για να πιάσουν το Σταυρό (φώτο)

Προηγούμενο άρθροΣτον ενοχλητικό και ασταμάτητο βήχα, αυτό που χρειάζεσαι είναι μαύρη σοκολάτα
Επόμενο άρθροΦέρες.. Στα λευκά..