Έκκληση για αίμα από συνάνθρωπό μας στο νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης

3807

Στο νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης ένας συνάνθρωπος μας χρειάζεται 12 φιάλες αίμα.

Το όνομα είναι Ιορδανίδης Θ. 

Προηγούμενο άρθροΤι συμβαίνει με το τρίτο κινητό που είχαν μαζί τους οι Έλληνες Στρατιωτικοί ;;
Επόμενο άρθροΑνησυχούν στην Ε.Ε. Κίνδυνοι για την υγεία από την πτώση των ποσοστών εμβολιασμού