Ορεστιάδα: Επαναπροσλήφθηκε η απολυμένη υπάλληλος

1977

“Νίκη της αλληλεγγύης” αποτελεί η ανάκληση της απόλυσης της εργαζόμενης από κατάστημα γνωστής αλυσίδας σούπερ μάρκετ στην Ορεστιάδα, μετά το κύμα αντιδράσεων που προκάλεσε η υπόθεσή της.

Η υπάλληλος είχε απολυθεί στις 18 Μαρτίου, λίγες ημέρες μετά από καταγγελία πελάτη στα κεντρικά της εταιρείας, ότι είχε κόψει στην ίδια μηχανή κοπής τις ποσότητες αλλαντικού και τυριού που της είχε παραγγείλει, λίγα λεπτά πριν κλείσει το κατάστημα, και ενώ είχε καθαριστεί η δεύτερη μηχανή κοπής. Το περιστατικό έγινε γνωστό στην τοπική κοινωνία, και παρότι η ίδια η εργαζόμενη δεν προέβη σε καμία καταγγελία ή άλλη ενέργεια αντίδρασης, η υπόθεσή της ενεργοποίησε αντανακλαστικά συμπαράστασης, την οποία και ενυπόγραφα δήλωσαν 250 περίπου πελάτες του σούπερ μάρκετ, στο πλαίσιο δράσης συγκέντρωσης υπογραφών με αίτημα την ανάκληση της “άδικης και προσβλητικής απόλυσης”. Η συγκεκριμένη δράση, που έτυχε πρωτόγνωρης και αυθόρμητης ανταπόκρισης, εξελίχθηκε τις προηγούμενες ημέρες, έξω από το σούπερ μάρκετ.


Η υπόθεση της απολυμένης υπαλλήλου, που εργάζονταν στο συγκεκριμένο σούπερ μάρκετ επί μία 15ετία, δεν άργησε να γίνει γνωστή στο πανελλήνιο, μέσω του έντυπου και ηλεκτρονικού τύπου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Εχθές το πρωί κλήθηκε στο κατάστημα από το οποίο απολύθηκε, όπου είχε συνάντηση με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας. Στη διάρκεια της συνάντησης δόθηκαν οι αμοιβαίες εξηγήσεις, της προτάθηκε η επαναπρόσληψη, την οποία και αποδέχτηκε, και από σήμερα το πρωί επέστρεψε στην εργασία της. Η ίδια φαίνεται ότι αιφνιδιάστηκε όλες τις προηγούμενες ημέρες από την αυθόρμητη αλληλεγγύη που κόσμου, που, όπως ανέφερε το συγγενικό της περιβάλλον, “της προκάλεσε βαθιά συγκίνηση και ευγνωμοσύνη”.
Η αίσια αυτή έκβαση φαίνεται, όμως, ότι ικανοποιεί και τους περίπου 250 υπογράφοντες πελάτες του σούπερ μάρκετ, η επιστολή των οποίων επρόκειτο να αποσταλεί τις επόμενες 1-2 μέρες προς την κεντρική διοίκηση της εταιρείας. Η είδηση επαναπρόσληψης της υπαλλήλου προκάλεσε τα θετικά σχόλιά τους, με τα οποία αναγνωρίζουν ότι “εκτός από την κοινωνία που έδειξε ότι, τελικά, έχει αντανακλαστικά στο άδικο, και η εταιρεία έδειξε τα δικά της αντανακλαστικά και ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες των πελατών, αποκαθιστώντας, τόσο το “λάθος” που έγινε, όσο και το δικό της κύρος…”.

ert.gr