Πρόγραμμα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής στο Εθνολογικό Μουσείο Θράκης

1297

Το Εθνολογικό Μουσείο Θράκης και ο Οργανισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής Επιστήμης Τεχνολογίας και Μαθηματικών (WRO HELLAS) διοργανώνουν εκπαιδευτικό πρόγραμμα με θέμα:

 

Εισαγωγή στους αυτοματισμούς με το ρομποτικό πακέτο LEGO WEDO και τη γλώσσα προγραμματισμού Scratch για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε μαθητές Δημοτικού 8-12 ετών που θέλουν να ασχοληθούν με Εκπαιδευτική Ρομποτική και κατέχουν τις βασικές δεξιότητες του Η/Υ. Θα λειτουργήσουν δυο τμήματα κάθε Τετάρτη: για αρχάριους και προχωρημένους, Α τμήμα 17:00–18:30 και Β τμήμα 18:30-20:00.

 

Έναρξη προγράμματος: 19 Οκτωβρίου. Το πρόγραμμα θα ολοκληρωθεί τον Μάρτιο.

Υπεύθυνη προγράμματος: Ναλμπάντη Θεοδώρα (Μέλος της Επιστημονικής Επιτροπής του WRO HELLAS).

unnamed

 

Για περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα και το κόστος συμμετοχής μπορείτε να καλείτε στη γραμματεία του Μουσείου στο 2551036663.

Η ενασχόληση με την ρομποτική δίνει την ευκαιρία στα παιδιά να αναπτύξουν δεξιότητες και ικανότητες χρήσιμες για όλη τους τη ζωή. Η μεθοδολογία δημιουργίας ρομποτικών κατασκευών και η προσπάθεια επίλυσης σύνθετων προβλημάτων, διευρύνει την κριτική και αναλυτική σκέψη, εμβαθύνει την ικανότητα και την εμπιστοσύνη για λήψη αποφάσεων, και επιτρέπει στο παιδί να δει πέρα από τον μικρόκοσμο του.  Το παιδί μαθαίνει να προσπαθεί για το καλύτερο, αφού διαπιστώνει ότι όσο περισσότερο προσπαθεί και αυξάνει τις γνώσεις του, τόσο  καλύτερα αποτελέσματα φέρνει στην πράξη. Τέλος, το παιδί απομυθοποιεί τις θετικές επιστήμες, αφού βλέπει τη θεωρία να γίνεται πράξη.

Με το εκπαιδευτικό πρόγραμμα LEGO WeDo™ επιτυγχάνεται η εισαγωγή των μαθητών του δημοτικού σχολείου στην Εκπαιδευτική Ρομποτική. Τα παιδιά του Δημοτικού κατασκευάζουν με δομικά στοιχεία (τουβλάκια) μηχανικές κατασκευές που μπορούν να αποτελέσουν τους ήρωες της δικής τους φανταστικής περιπέτειας, επιλύοντας όμως ταυτόχρονα πραγματικά προβλήματα από το φυσικό κόσμο που τα περιβάλλει. Μαθαίνουν πως μπορούν να δώσουν «ζωή – κίνηση» στις κατασκευές τους μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή αποκτώντας δεξιότητες προγραμματισμού, engineering (σχεδιασμός και κατασκευή) και επίλυσης προβλημάτων (problem solving).